MHZ ve ORKA şirketi olarak işletmemize iletilen müşteri istek ve şikayetlerini yasal ve mevzuat şartlarına uygun olarak objektif, şeffaflık, erişebilirlik çerçevesinde etkili ve verimli bir şekilde cevap verilebilirliğini, müşteri memnuniyetinin ilk sırada yer aldığını, ilgili personelinde bu konudaki hassasiyetini ve duyarlılığını, satışa sunmuş olduğumuz ürünlerin kalite, garanti ve müşteri destek platformu çerçevesinde hayata geçirildiğini, müşteri beklenti ve şikayetlerinin önem ve takip sırasına göre belirlendiğini, takibinin yapıldığını, çözüm yollarının arandığını, müşteri ile yaşanan problemlerin en adil şekilde ele alındığını, müşteriyi önemseyerek ve ciddiye alındığını hissettirerek ve benzer hataların tekrarlanmasını önleyerek çalıştığımızı, müşteri sözleşmelerine sadık kaldığımızı, şikayetçi ile ilgili bilgileri şirketin gizlilik kuralları çerçevesinde saklı kaldığını, müşteri odaklı bir yaklaşım sergilediğimizi, şikayet başvuru yöntemlerimizin açık ve net olduğunu, internet, etiket, fatura-irsaliye ve ambalaj gibi kanallarla bilgilendirildiğini, çeşitli cevaplar için yetki seviyesinde hazır bulunan çalışanların olduğunu, ücret iadesini, değiştirme, tamir etme yerine eşdeğerini verme, teknik destek, bilgilendirme, telafi etme, özür dileme gibi cevap verme politikasını izlediğimizi ve tümüyle şirket prosedürlerine uygun bir şekilde harekete geçirilmiş bulunduğunu taahhüt ederiz.